Eines per al Desenvolupament Professional a la Indústria

ALTRES MÀSTERS

El Màster en Eines per al Desenvolupament Professional a la Indústria és un ensenyament que imparteix la Universitat Rovira i Virgili com a títol propi a través de la Fundació URV i compta amb la col·laboració del potent teixit empresarial químic de Tarragona liderat per l'AEQT. El programa va dirigit a graduats en Química, Enginyeria Química, Bioquímica o Biotecnologia, entre d'altres, als que proporciona una base teòrica i pràctica de qualitat per facilitar la seva inserció en l'entorn professional.

• Complicitat empresarial

• El Màster compta amb el recolzament de les indústries químiques més importants de l'entorn de Tarragona, algunes de les quals empreses líders amb estructura multinacional, com Repsol, Basf, Bayer o Dow Chemical. També ha trobat la col·laboració d'empreses del sector agroalimentari, cosmètic i de tractament d'aigües amb molta experiència i projecció sectorial. Totes elles s'han involucrat en la docència del Màster, i imparteixen formació rellevant en aspectes pràctics i tècnics.

Objectius

1. Completar la formació dels futurs professionals de la indústria petroquímica, agro-alimentària, cosmètica, tractament d'aigües, entre altres sectors relacionats, en aspectes pràctics, habilitats, competències transversals i continguts importants per al seu desenvolupament.
2. Promoure la inserció laboral dels graduats en química i altres títols com Enginyeria Química, Bioquímica i biotecnologia a la indústria.