Síntesi, Catàlisi i Disseny Molecular

ALTRES MÀSTERS

El Màster universitari en Síntesi, Catàlisi i Disseny Molecular és un ensenyament conjunt entre la Universitat Rovira i Virgili i l'Institut Català d'Investigació Química (ICIQ). Ofereix formació científica que inclou nous mètodes de síntesi, desenvolupament de catalitzadors, disseny computacional i gestió de processos químics respectuosos amb el Medi Ambient. Aquest màster s'imparteix íntegrament en anglès

Hi ha oberta una oferta de beques (13 beques) per part dels grups de recerca de la URV que participen en el màster (es tancarà el 20 de maig) i que cobriran com a mínim el cost de la matrícula: Per optar a les beques cal estar preinscrit/a al màster. També s'obrirà una nova convocatoria de beques per part de l'ICIQ (la primera convocatòria ja està tancada).
Preinscriu-te aquí

• Catalitzadors per un Món sostenible

• Els catalitzadors estan cridats a jugar un paper cabdal per garantir la sostenibilitat del Món. El Màster permet enfocar el futur proporcionant amb una àmplia formació en el camp de la química sintètica mitjançant la integració de mètodes i el disseny de síntesi orgànica, mètodes moderns de catàlisi (homogènia, heterogènia, orgànica i biocatàlisis) i química quàntica. La combinació d'aquestes competències té una alta demanda professional.

Objectius

1. Accedir a formació científica d'alt nivell en els àmbits de la síntesi química, la catàlisi i el disseny molecular, que facilitarà un desenvolupament posterior d'una tesi doctoral en aquests camps.
2. Desenvolupar la capacitat d'innovar i crear processos sintètics sostenibles. Donar la capacitat de dissenyar rutes de síntesi per obtenir nous productes amb l'ajuda d'eines informàtiques.
3. Conèixer i comprendre els principis i les aplicacions avançades de la catàlisi, incloent la catàlisi de metalls, orgànics, bio i superficials.