Genètica, Física i Química Forense

ALTRES MÀSTERS

El Màster universitari en Genètica, Física i Química Forense proporciona formació científica útil i avançada per al desenvolupament de la pràctica forense, i contribueix al coneixement dels fonaments químics, físics i biològics que determinen la recollida, l'anàlisi i la interpretació de proves pericials en l'escena d'un crim. Institucions i professionals col·laboren amb el programa formatiu.

Consulta aquí algunes de les entitats col·laboradores on els nostres estudiants d'edicions anteriors del màster han realitzat el seu Treball de Fi de Màster.

• Professorat expert

• L'equip docent compta amb la participació de professionals de la Divisió de Policia Científica, de la Divisió de Trànsit del Cos de Mossos d'Esquadra, de l'Institut de Medicina Legal i Ciències Forenses de Catalunya, de l'Instituto Nacional de Toxicología y Ciencias Forenses i de la Fiscalia Provincial de Tarragona que aporten el seu coneixement realitzant seminaris i sessions monogràfiques en el marc d'algunes de les assignatures.

Objectius

1. Formar professionals amb les competències necessàries per desenvolupar avaluacions, informes, o peritacions per als diferents organismes públics i privats, o aportar els seus coneixements a laboratoris dedicats a l'estudi de problemes relacionats amb la pràctica forense.
2. Desenvolupar capacitats per interpretar evidències en l'escena d'un crim a partir del coneixement dels fonaments químics, físics i biològics de les principals tècniques d'anàlisi.

Aquest Màster proposa un enfocament multidisciplinar que és únic en l'àmbit dels ensenyaments de postgrau a Catalunya.