Informació per als estudiants de nou ingrés de grau de la Facultat de Química

Alumnes  -

BENVINGUTS I BENVINGUDES A LA FACULTAT DE QUÍMICA!

Com a nou/nova estudiant de Grau de la Facultat de Química, et facilitem informació important de cara a l'inici del curs 2020-21:

INFORMACIÓ SOBRE MATRÍCULA

La realització de la matrícula està prevista durant el mes de setembre de 2020.

A títol orientatiu:

Estudiants primera opció --> matrícula entre el 7 i el 10 de setembre

Estudiants segona-vuitena opció --> matrícula del 21 al 24 de setembre.

Des de la Secretaria de Gestió Acadèmica de Campus Sescelades rebràs un correu electrònic durant el mes de setembre amb informació específica sobre com i quan realitzar la matrícula.
Per a qualsevol dubte o aclariment en relació a la matrícula pots adreçar-te a la Secretaria de Gestió Acadèmica del Campus Sescelades secretaria.scs(ELIMINAR)@urv.cat a partir de l'1 de setembre.

SESSIÓ D'ACOLLIDA ONLINE

El 14 setembre el centre realitzarà una sessió d'acollida online a través de TEAMS per als estudiants de nou accés per explicar com es portaran a terme el cursos zero i l'organització del curs acadèmic 2020-21.

• 10 h-11 h Grau de Química a càrrec del Responsable d'Ensenyament del GQUIM
  • 10 h-11 h Grau de Bioquímica i Biologia Molecular i Doble Grau de Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular, a càrrec del Responsable d'Ensenyament del GBBM i del DGBT/BBM
  • 12 h-13 h Grau de Química (docència en anglès) a càrrec del Responsable d'Ensenyament del GQUIM

Els estudiants de nou accés que ja esteu matriculats abans del 14 de setembre rebreu un correu electrònic des de l'adreça deganat.fq(ELIMINAR)@urv.cat amb l’enllaç concret per connectar-vos a la reunió específica del vostre Grau.

Els estudiants que us matriculareu entre el 21 i el 24 de setembre necessitem que ens faciliteu la vostra adreça de correu electrònic abans del dia 9 de setembre a l'adreça deganat.fq(ELIMINAR)@urv.cat per poder enviar-vos el correu amb l’enllaç per connectar-vos a la reunió, ja que a principis de setembre encara no tindrem les vostres dades.

Us recomanem molt l'assistència a aquesta reunió per tal de resoldre possibles dubtes.

CURSOS ZERO DE MÀTEMÀTIQUES, FÍSICA I QUÍMICA

Del 15 al 25 de setembre es realitzaran els cursos zero de Matemàtiques, Física i Química que, a causa de l'emergència sanitària, enguany es faran en format online. Aquests cursos no són obligatoris, són gratuïts i l'objectiu és repassar els principals conceptes que heu vist al Batxillerat. Altament recomanables per als estudiants que no han cursat alguna d'aquestes matèries al Batxillerat.

CALENDARI ACADÈMIC, ORGANITZACIÓ DE LA DOCÈNCIA, HORARIS DE CLASSE I CALENDARIS D'EXÀMENS

El curs acadèmic de Grau començarà dilluns 28 de setembre. VEURE EL DOCUMENT D’ORGANITZACIÓ DE LA DOCÈNCIA

Al web de cada Grau trobaràs tota la informació del calendari acadèmic 2020-21, l’organització de la docència, els horaris de classe i els calendaris d'exàmens del teu ensenyament (grau de Química, grau de Bioquímica i Biologia Molecular, grau de Química en anglès i Doble grau de Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular). Et recomanem que revisis la informació tot just abans de l'inici de les classes, ja que hi poden haver variacions puntuals de darrera hora.

Per a qualsevol dubte relacionat amb horaris/organització de les classes podeu enviar un correu a deganat.fq(ELIMINAR)@urv.cat a partir de l’1 setembre.

o bé al responsable del teu grau

montserrat.pinent(ELIMINAR)@urv.cat per al Grau de Bioquímica i Biologia Molecular i el doble títol de Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular),

javier.lopez(ELIMINAR)@urv.cat per al Grau de Química i Grau de Química (docència en anglès).

ASSIGNACIÓ DE PROFESSOR/A TUTOR/A

El/La professor/a tutor/a és la persona que t'oferirà suport continuat per donar resposta als problemes i necessitats relacionats amb l'activitat universitària. Cada estudiant disposa d'un/a professor/a tutor/a des que comença fins que acaba els estudis. També disposaràs d'un estudiant mentor (estudiant de 3r-4t curs de Grau) que et facilitarà la integració a la Universitat el primer any dels teus estudis.

Pots trobar més informació sobre tutories a: /ca/informacio-per-a/estudiants/tutories/

Aproximadament a meitats d'octubre sabràs qui és el teu tutor/a i disposaràs al Campus Virtual de l'espai "Tutoria Acadèmica" per interactuar amb ell/a. Per qualsevol dubte en relació a l'acció tutorial contacta amb el coordinador del Pla d'Acció Tutorial, joanjosep.carvajal(ELIMINAR)@urv.cat