Informació per als estudiants de nou accés de grau de la Facultat de Química

Alumnes  -

BENVINGUTS I BENVINGUDES A LA FACULTAT DE QUÍMICA!

Com a nous/noves estudiants de Grau de la Facultat de Química us facilitem informació important de cara a l'inici del curs 2021-22:

CURSOS ZERO DE MÀTEMÀTIQUES, FÍSICA I QUÍMICA

Del 6 al 17 de setembre es realitzaran els cursos zero de Matemàtiques, Física i Química. Aquests cursos no són obligatoris, són gratuïts i l'objectiu és repassar els principals conceptes que heu vist al Batxillerat. Són altament recomanables per als estudiants que no han cursat alguna d'aquestes matèries al Batxillerat. Per als estudiants que han tret bones notes en aquestes matèries al batxillerat no els recomanem perquè ja teniu assolits els conceptes. Els cursos es realitzaran de forma presencial, a no ser que les autoritats sanitàries indiquin el contrari.

Per a apuntar-se a algun(s) dels cursos zero, tindreu a la vostra disposició tres espais Moodle (accediu-hi a partir de l'1 de setembre amb les vostres credencials URV DNI/password a través de http://moodle.urv.cat), que són:

2021-2022 CURS ZERO QUÍMICA

2021-2022 CURS ZERO FÍSICA

2021-2022 CURS ZERO MATEMÀTIQUES

A cadascun d'aquests 3 espais trobareu l’enllaç Grups A i B alumnes matriculats a la Facultat d'Enologia i a la Facultat de Química per a inscriure-us.

Entre les 10:00 h de l'1 de setembre i les 10:00 h del 7 de setembre podeu apuntar-vos a la/les assignatura/es que considereu que heu de reforçar. Les classes dels cursos zero seran de 8 a 14 h els dies indicats (veure HORARIS). Cada grup està limitat a 70 places.

Per a qualsevol dubte sobre els cursos zero, consulteu a: javier.lopez(ELIMINAR)@urv.cat

JORNADA D'INICIACIÓ A LA VIDA UNIVERSITÀRIA

El dia 22 de setembre es realitzarà la Jornada d'Iniciació a la Vida Universitària en la que es donarà informació als estudiants de nou ingrés de Grau sobre la Facultat, l'organització de la docència de cada Grau, pla d'acció tutorial, programa d'avaluació de competències transversals, serveis del Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació (CRAI), el programa de seguretat als laboratoris de docència de la Facultat de Química, entre d'altres. Veure el programa i horari d'aquesta Jornada.

PROVA DE NIVELL D'ANGLÈS

Abans de continuar, sisplau mireu atentament els tres vídeos següents:

Tots els alumnes de nou ingrés a la URV heu de realitzar un test online per a conèixer el vostre nivell de llengua anglesa, el qual no afecta la qualificació de cap assignatura del grau. Les dates en què serà possible realitzar aquesta prova són: 28 de setembre de 17 a 19 h, 29 de setembre (de 12 a 14 h), el 30 de setembre (de 16 a 18 h) o el 5 d'octubre (de 10 a 12 h i de 16 a 18 h). A finals de juliol rebreu informació de com apuntar-se a aquest test. Us avancem que, un cop feta la matrícula universitària, podreu accedir a un espai Moodle anomenat "Prova de nivell d'anglès", on triar el dia per fer la prova.

CALENDARI ACADÈMIC, ORGANITZACIÓ DE LA DOCÈNCIA, HORARIS DE CLASSE I CALENDARIS D'EXÀMENS

El curs acadèmic de Grau començarà dilluns 27 de setembre. La docència serà presencial sempre que les autoritats sanitàries ho permetin i tenint en compte la limitació en l'aforament de les aules que hi hagi a causa de l'emergència sanitària.

Al web de cada Grau trobaràs tota la informació del calendari acadèmic 2021-22, l'organització de la docència, els horaris de classe i els calendaris d'exàmens del teu ensenyament (grau de Química, grau de Bioquímica i Biologia Molecular, grau de Química en anglès i Doble grau de Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular). Et recomanem que revisis la informació tot just abans de l'inici de les classes, ja que hi poden haver variacions puntuals de darrera hora.

Per a qualsevol dubte relacionat amb horaris/organització de les classes podeu enviar un correu a deganat.fq(ELIMINAR)@urv.cat a partir de l'1 setembre.

o bé al responsable del vostre grau

montserrat.pinent(ELIMINAR)@urv.cat per al Grau de Bioquímica i Biologia Molecular i el doble títol de Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular.

javier.lopez(ELIMINAR)@urv.cat per al Grau de Química i Grau de Química (docència en anglès).

ASSIGNACIÓ DE PROFESSOR/A TUTOR/A

El/La professor/a tutor/a és la persona que us oferirà suport continuat per donar resposta als problemes i necessitats relacionats amb l'activitat universitària. Cada estudiant disposa d'un/a professor/a tutor/a des que comença fins que acaba els estudis. També disposareu d'un estudiant mentor (estudiant de 3r-4t curs de Grau) que us facilitarà la integració a la Universitat el primer any dels vostres estudis.

Podeu trobar més informació sobre tutories a: /ca/tauler-anuncis/

Aproximadament a meitats d'octubre sabreu qui és el vostre tutor/a i disposareu al Campus Virtual de l'espai "Tutoria Acadèmica" per interactuar amb ell/a. Per qualsevol dubte en relació a l'acció tutorial contacteu amb el coordinador del Pla d'Acció Tutorial, joanjosep.carvajal(ELIMINAR)@urv.cat