Acte de lliurament del XXV Premi de Recerca en Química a Tarragona

Alumnes  -

L’acte tindrà lloc dimarts 24 d'octubre a les 18.30 hores al Casal Cultural de La Pobla de Mafumet (Avinguda de la Generalitat, 20, 43140 La Pobla de Mafumet) i està patrocinat per l'Associació Empresarial Química de Tarragona (AEQT) i organitzat per la Facultat de Química.

L'acte comptarà amb la presència del rector de la URV i del Director general d'Indústria de la Generalitat de Catalunya, el Sr. Oriol Alcoba Malaspina.

Durant l'acte tindrà lloc la conferència "La ciència dels castells", a càrrec de la doctora Marta Calull, professora de la Facultat de Química i directora de la Càtedra URV per a l'Estudi del Fet Casteller.

Es prega confirmar l'assistència enviant un correu a deganat.fq(ELIMINAR)@urv.cat abans del 22 d'octubre.