Acte de graduació de la Facultat de Química curs 2022-2023

Alumnes  -

L'Acte de graduació de les promocions 2019-2023 de graduats en Bioquímica i Biologia Molecular i en Química i Química en anglès i 2018-2023 de graduats en Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular de la Facultat de Química tindrà lloc a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia. Les promocions seran apadrinades per IQLIT CL Grupo Industrial.

L'acte es desenvoluparà en dues parts: a les 17.30 h començarà l'acte per als estudiants del grau Química i del Grau de Química en anglès i a les 18.45 h s'iniciarà l'acte per als estudiants del grau de Bioquímica i Biologia Molecular i del doble grau de Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular.

Posteriorment tots els assistents es desplaçaran al Pati dels Garrofers on es descobrirà la placa commemorativa de les promocions al costat del jardí plantat per a l'ocasió. Per finalitzar l'acte, s'oferirà un aperitiu al Pati de les Oliveres.