XVI Jornades sobre Química Verda

Alumnes  -

La Facultat de Química inaugurarà el dimarts 14 de febrer les XVI Jornades sobre Química Verda, amb el lema "Ètica i Química". Durant aquell dia es duran a terme una sèrie d'activitats obertes especialment als estudiants. És per aquest motiu que el dia 14 de febrer serà no lectiu per als alumnes de 2n i 3r curs dels graus de la facultat. Els alumnes de 1r curs sí que faran classe.

L'acte central començarà a les 12.00 h a les aules 101 i 102 de la facultat, amb la inauguració de les Jornades per part del degà de la Facultat de Química. A continuació, el Dr. José Ramón Bertomeu Sánchez, de la Universitat de València, impartirà la conferència "Agnotologia, violència lenta i justícia ambiental: Pensar els productes tòxics amb perspectiva històrica".

Tanmateix, aquella mateixa setmana al CRAI es podrà visitar un centre d'interès o petita mostra dels llibres i documents sobre el tema de les Jornades que tenen allà.