GWB2023 a Tarragona: Visibilitat de les dones científiques en els mitjans de comunicació: un diàleg entre una científica i una divulgadora de la ciència

Institució  -

Organitzadors: Facultat de Química de la Universitat Rovira i Virgili i Institut Català d'Investigació Química (ICIQ)

Un any més la Facultat de Química de la URV i l'ICIQ es sumen a la celebració del Global Women's Breakfast que organitza a nivell mundial la International Union of Pure and Applied Chemistry (IUPAC). Per commemorar aquest esdeveniment comptarem amb un diàleg entre una Química reconeguda, la Dra. Monica Pérez Temprano (ICIQ) i una divulgadora de la ciència, la Lydia Gil, responsable del blog SocialMediaEnInvestigacion.com; especialment quan la ciència és desenvolupada per dones, per reflexionar sobre les oportunitats, els reptes i els obstacles que es troben en les seves carreres per tal de guanyar o de donar visibilitat a dones científiques en els mitjans de comunicació.

El diàleg serà moderat per la professora de la Facultat de Química de la URV, la Dra. Núria Ruiz.

Hora: 10.00 h

Lloc: Sala de Graus de la Facultat de Química