Acte d'inauguració de curs 2022-2023 i diada de Sant Albert Magne a la Facultat de Química

Institució  -

L'acte començarà a les 12 hores a les aules 101 i 102 de la Facultat de Química

La lliçó inaugural, que porta per títol "Química y sus posibilidades", anirà a càrrec de la Dra. María Vallet Regí, catedràtica de Química Inorgànica de la Universidad Complutense de Madrid i doctora honoris causa per la URV.

Durant el transcurs de l'acte es lliurarà el premi als alumnes amb millor nota d'accés que han iniciat estudis a la Facultat de Química el curs 2022-2023. També es lliurarà el premi de la Societat Catalana de Química a l'estudiant amb millor nota al TFG de Química i de Química en anglès del curs 2021-22 i el premi de la Sociedad Española de Bioquímica y Biología Molecular a l'estudiant amb millor nota al TFG del grau de Bioquímica i Biologia Molecular i del doble grau de Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular el curs 2021-22. Per últim, es reconeixerà al personal de la facultat que s'hagi jubilat i que hagi complert 25 anys al centre.

A partir de les 14.30 h tindran lloc les següents activitats al Pati dels Garrofers:

• Vermut electrònic a preus populars organitzat pels alumnes del grau de Química.
  • Dinar amb un cost de 5 € (menú compost d'amanida, paella, pa i postres). CAL APUNTAR-S'HI
  • Gimkana amb molta Química. CAL APUNTAR-S'HI

Els alumnes que organitzen el vermut electrònic passaran per les aules a fer-ne difusió durant els propers dies.

Per apuntar-se tant al dinar com a la gimkana cal fer-ho a través del següent codi QR:

L'activitat acadèmica a la Facultat de Química quedarà suspesa a partir de les 12 h per a tots els cursos, per tal d'afavorir la participació dels estudiants a les diferents activitats del dia.