XV Jornades sobre Química Verda

Alumnes  -

La Facultat de Química inaugurarà el dimarts 15 de febrer les XV Jornades sobre Química Verda, amb el lema "Hidrogen (H²) verd, on estem?". Durant aquell dia es duran a terme una sèrie d'activitats obertes a tots els membres de la facultat, en especial als estudiants. És per aquest motiu que el dia 15 de febrer serà no lectiu per als alumnes de 2n i 3r curs dels graus de la facultat. Els alumnes de 1r curs sí que faran classe.

L'acte central començarà a les 12.00 h a les aules 101 i 102, amb la inauguració de les Jornades per part de la degana de la Facultat de Química. A continuació, el Sr. Sergio Fernández Martín, Investigador de l'Institut Català d'Investigació Química (ICIQ), impartirà la conferència "Artificial Photosynthesis: from H²O and CO² to green fuels". Tot seguit es farà el lliurament dels premis del XII Concurs de fotografia convocat per la Càtedra DOW/URV de Desenvolupament Sostenible.

L'acte també es retransmetrà en línia. Aquest és l'enllaç