GWB2022 a Tarragona: Dones investigadores en Química i Bioquímica, una taula rodona

Institució  -

En aquesta taula rodona, les Dres. Rosa M. Marcè (Facultat de Química, URV), Anna Ardèvol (Facultat de Química, URV), Katherine Villa (ICIQ) i Míriam Díaz de los Bernardos (Unitat de Tecnologia Química, Eurecat), exposaran les seves visions sobre les oportunitats i els reptes que han hagut de fer front per tal de desenvolupar les seves carreres com a investigadores. La taula rodona estarà moderada per la Dra. Núria Ruiz (Facultat de Química, URV). Després de la taula rodona, tots els participants tindran l'oportunitat de socialitzar y establir contactes mentre comparteixen una xocolata amb melindros, amb el que contribuirem al Global Women Breakfast organitzat a nivell mundial per la IUPAC.

Hora: de 10.00 a 11.30 h

Lloc: Sala de Graus de la Facultat de Química de la URV i en streaming (ENLLAÇ)

Contacte: joanjosep.carvajal(ELIMINAR)@urv.cat

GWB2022 Tarragona