Altres notícies

Tauler d'anuncis

Activitats dels 50 anys dels estudis de Química a Tarragona: concurs Quina molècula sóc?

Alumnes  -

Durant aquest curs acadèmic 2021-2022 la URV i la Facultat de Química estan celebrant els 50 anys de la recuperació dels estudis universitaris de Química a Tarragona. Entre els diferents actes que tenen lloc, des del nostre centre hem organitzat el concurs Quina molècula sóc? . Aquesta activitat està oberta a tots i totes els/les alumnes matriculats a la Facultat de Química, ja siguin de grau o màster.

Veure les bases del concurs

En el concurs s'hi participa en grups de 4 o 5 estudiants. Els participants s'han de registrar a l'Oficina de Suport al Deganat de la Facultat de Química a través d'un correu electrònic adreçat a deganat.fq(ELIMINAR)@urv.cat , amb el tema "Grup (nom del grup) concurs Quina molècula sóc?". La data límit per registrar-se és el 10/01/2022.

El premi del concurs està dotat amb 1.000€ per al grup que quedi primer, 500€ al grup que quedi segon i 250€ per al grup que quedi en tercera posició. Els premis seran lliurats en un acte públic la primera setmana de maig de 2022, els detalls s'anunciaran amb antelació suficient.