Inauguració oficial del curs 2021-2022 a la Facultat de Química

Alumnes  -

L'acte d'inauguració oficial del curs 2021-2022 a la Facultat de Química i festivitat de Sant Albert Magne del dia 15 de novembre començarà a les 12.00h a les aules 101 i 102 de la Facultat de Química (Campus Sescelades, C/Marcel·lí Domingo nº 1). També es retransmetrà en línia.

La lliçó inaugural, que porta per títol "Química más allá de la capa de valencia", anirà a càrrec del Dr. Javier García Martínez, catedràtic de Química Inorgànica de la Universitat d'Alacant i president electe de la IUPAC.

Durant el transcurs de l'acte es lliurarà el premi als alumnes amb millor nota d'accés que han iniciat estudis a la Facultat de Química el curs 2021-2022. També es lliurarà el premi de la Societat Catalana de Química a l'estudiant amb millor nota al TFG de Química i de Química en anglès del curs 2020-21 i el premi de la Sociedad Española de Bioquímica y Biología Molecular a l'estudiant amb millor nota al TFG del grau de Bioquímica i Biologia Molecular i del doble grau de Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular el curs 2020-21.

Per últim, es reconeixerà al personal de la facultat que hagi complert 25 anys al centre.

De 12 a 15 h es suspendrà l'activitat acadèmica, excepte a 1r curs de Grau, per tal d'afavorir la participació dels estudiants a l'acte.