XIV Jornades sobre Química Verda

Institució  -

La Facultat de Química inaugurarà el dimecres 16 de febrer les XIV Jornades sobre Química Verda, amb el lema "Medicaments i sostenibilitat: síntesi, ús, abús i reciclatge". Degut a la situació sanitària actual l'acte serà virtual.

Durant aquell dia es duran a terme una sèrie d'activitats virtuals obertes als estudiants. És per aquest motiu que el dia 16 de febrer serà no lectiu però només per als alumnes de 2n a 4t/5è curs. Els alumnes de 1r curs sí que faran classe.

L'acte central començarà a les 12.00 h amb la inauguració de les Jornades per part de la degana de la Facultat de Química. A continuació, el Dr. Joan Guasch de la Farmacèutica Esteve impartirà la conferència "El repte de la química verda per a la industria químico-farmacèutica".

Per a sol·licitar l'enllaç a l'acte i a la conferència cal enviar un correu electrònic a deganat.fq(ELIMINAR)@urv.cat

Us adjuntem el programa amb les diferents activitats.