Altres notícies

Tauler d'anuncis

Jornada de Portes Obertes online dels màsters de la Facultat de Química per al curs 2021-2022

Alumnes  -

Des de la Facultat de Química hem preparat dues sessions online per a la presentació dels màsters que s’impartiran el curs 2021-2022:

• 18 de gener a les 17 h.
  • 21 de gener a les 12 h.

Podeu veure el programa de les sessions al final d’aquesta notícia.

Després d'una breu explicació de la degana sobre aspectes administratius (admissió i matrícula del màster), cada coordinador/a de màster comentarà els principals aspectes del màster que coordina. Al final hi haurà un torn obert de preguntes per a resoldre els dubtes que sorgeixin.

*Si no ets estudiant de la Universitat Rovira i Virgili però estàs interessat/ada a assistir a alguna de les sessions, cal que envïis un correu abans del dia 16 de gener a l’adreça deganat.fq(ELIMINAR)@urv.cat indicant el teu nom complet i t’enviarem l’enllaç perquè et puguis connectar. Amb motiu del tancament de la facultat per Nadal del 24/12 al 07/01 us respondrem a partir del dia 8 de gener.