Acte d'inauguració de les XVII Jornades sobre Química Verda

Institució  -

La Facultat de Química inaugurarà el dimarts 13 de febrer les XVII Jornades sobre Química Verda, amb el lema "El repte dels nous materials sostenibles". Durant aquell dia es duran a terme una sèrie d'activitats obertes especialment als estudiants. És per aquest motiu que el dia 13 de febrer s'anul·len les classes ordinàries de 2n i 3r curs del grau de Química i del Grau de Química en anglès. Per altra banda, els alumnes de 1r curs d'aquests dos graus i els alumnes de tots els cursos del grau en Bioquímica i Biologia Molecular i del doble grau en Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular sí que faran les classes programades a l'horari.

Aquest acte començarà a les 12 h a les aules 101 i 102 de la Facultat de Química, amb la inauguració de les Jornades per part del degà de la Facultat de Química. A continuació, el Dr. Coen de Graaf impartirà la conferència " Disseny de nous materials front a una pantalla: com la química computacional contribueix a la transició energètica".