Acte de graduació de la Facultat de Química curs 2021-2022

Alumnes  -

L'Acte de graduació de les promocions 2018-2022 de graduats en Bioquímica i Biologia Molecular i en Química i Química en anglès i 2017-2022 de graduats en Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular de la Facultat de Química tindrà lloc a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia. Les promocions seran apadrinades per ERCROS. L’acte es retransmetrà en streaming: https://livestream.com/urv/graduacio2022

L'acte es desenvoluparà en dues parts: a les 17.30 h començarà l'acte per als estudiants del grau de Bioquímica i Biologia Molecular i del doble grau de Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular i a les 18.30 h s'iniciarà l'acte per als estudiants del grau de Química i del Grau de Química en anglès.

Posteriorment tots els assistents es desplaçaran al Pati dels Garrofers on es descobrirà la placa commemorativa de les promocions al costat del jardí plantat per a l'ocasió. Per finalitzar l'acte, s'oferirà un aperitiu al Pati de les Oliveres.