Altres notícies

Tauler d'anuncis

Actes de celebració dels 50 anys dels estudis de Química a Tarragona

Institució  -

L'acte central tindrà lloc a les 12 hores, a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia.

Programació de l'acte:

1. Lectura dels textos premiats en el Concurs de Microrelats "Lletres amb molta Química".
  2. Conversa de cafè Química-Humanística a càrrec de la Dra. Rosa Caballol (Facultat de Química) i la Dra. Joana Zaragoza (Facultat de Lletres).
  3. Reconeixement a empreses, institucions, centres de recerca i centres d'educació primària i secundària en agraïment per la seva col·laboració amb la Facultat de Química al llarg d'aquests anys.
  4. Actuació de la soprano Judith Sánchez, Alumni de la Facultat de Lletres, acompanyada al piano per Erney Felipe Acosta.
  5. Taula Rodona: "50 anys dels estudis de Química a Tarragona: mirant cap al futur!", a càrrec d'Alumni de la Facultat de Química: Sra. Maria Mas, Directora gerent de l'Associació Empresarial Química de Tarragona (AEQT), Dra. Laia Pellejà, Directora administrativa i de comunicació de l'Institut Català d'Investigació Química (ICIQ), Dr. Raúl Fernández, Director tècnic de Krypton Chemical, Dra. Isabel Vicente, investigadora senior d'Eurecat i Sr. Andreu Faro, professor de l'Institut Vila-seca.

Els actes continuaran a la tarda al pati dels Garrofers de la Facultat de Química:

• Fideuà amenitzada pel DJ. Strombo.
  • A partir de les 15:00-15:30 h aproximadament: joc “Com puc saber l'índex d'alcoholèmia?”. Un grup d'alumnes de Ciutadania ens ensenyarà com podem determinar, de forma senzilla, l'índex d'alcoholèmia en funció de la nostra ingesta d'alcohol.
  • Kahoot amb curiositats relacionades amb la Química: només els 50 primers hi podran participar!
  • Final del Concurs "Quina molècula sóc?". Caldrà fer una prova de desempat per conèixer els guanyadors del concurs "Quina molècula sóc?". Us caldrà venir a la festa programada després del dinar per poder-ho saber!
  • Ballaruca amb molt de ritme fins que el cos aguanti amb el DJ. Strombo!!!