XI Jornades sobre Química Verda

Del 16 al 20 d'abril de 2018

Aules 001 o 101 i 102 (edifici N1). Facultat de Química

L'edició d'enguany de les Jornades duu per lema Vectors energètics alternatius. Aquesta activitat compta amb el patrocini de l'Associació Empresarial Química de Tarragona (AEQT), la Societat Catalana de Química i la Càtedra de Desenvolupament Sostenible DOW/URV. També hi participen les empreses ASESA i REPSOL.

L'acte central tindrà lloc el dimarts 17 d'abril, amb la inauguració de les Jornades. La conferència anirà a càrrec de José R. Galán Mascarós, de l'Institut Català d'Investigació Química (ICIQ). Tot seguit es lliuraran els premis del IX Concurs de Fotografia convocat per la Càtedra de Desenvolupament Sostenible DOW/URV. La resta de dies en que es realitzaran activitats són el 16, 18 i 20 d'abril a la tarda -el dia 19 no hi ha sessió de les Jornades-.