XIII Jornades sobre Química Verda. El paper de la Química a l'alimentació

Institució  -

Les Jornades sobre Química Verda arriben a la seva 13a edició. Enguany el seu lema és El paper de la Química a l’alimentació. Les Jornades es desenvoluparan durant els dies 30 de gener i 4 i 6 de febrer de 2020 a la Facultat de Química. Amb aquesta activitat els estudiants dels graus podran reconèixer 1 ECTS de les assignatures CIUTADANIA i SEMINARIS INTERDISCIPLINARIS.

El dia 4 de febrer a les 12 h, a les aules 101 i 102 de la Facultat de Química, tindrà lloc l’acte inaugural. La conferència que obrirà l’acte porta per títol “Els insectes, nous ingredients pel disseny de productes alimentaris” i serà impartida per la Dra. Sílvia de Lamo del Departament d’Enginyeria Química de la URV. Durant el transcurs de l’acte també es lliuraran els premis de l’XI Concurs de Fotografia convocat per la Càtedra DOW/URV de Desenvolupament Sostenible.

Veure el TRÍPTIC (català) i BROCHURE (anglès) amb el programa de les Jornades sobre Química Verda.

Presentació Jornades (30/01/20)

Visita Fruselva (04/02/20)