Curs de formació continuada "La Indústria 4.0 Excel·lència Operacional i Eines LEAN"

Alumnes  -

El curs La Indústria 4.0 Excel·lència Operacional i Eines LEAN és un curs semipresencial adreçat a empresaris de tots els àmbits interessats a millorar la competitivitat i eficiència de la seva empresa així com a professionals d'organitzacions i/o indústries que treballen mitjançant processos i que volen conèixer i preparar-se per als reptes tecnològics d'un futur immediat (2020-2025).

Aquest curs també està dirigit a estudiants de darrer curs de Grau o estudiants de màster que vulguin conèixer de prop els canvis i reptes que es preveuen a la indústria en els propers anys.

Les classes presencials seran els dilluns i dimecres de 16 a 20 hores a l'aula Martí i Franquès de la Facultat de Química. Començaran el dia 5 de novembre de 2018.

Per a qüestions relacionades amb la part administrativa, procediment de matrícula, etc. contacteu amb samantha.gasco(ELIMINAR)@fundacio.urv.cat

Trobareu tota la informació sobre el curs -descripció, temari, calendari, preu, matrícula- a les adreces següents: