Exposició "40 anys d'estudis de Química a Tarragona"

01/10/12 - Institució

Llegir notícia al diari digital de la URV

Llegir notícies al recull de premsa

El proper dia 1 d’octubre a les 19.00h, al hall de l’antiga Facultat de Lletres i Química de la Plaça Imperial Tàrraco s’inaugurarà l’exposició “40 anys d’estudis de Química a Tarragona”. L’acte començarà amb unes paraules del vicerector de Política Acadèmica i Científica, Dr. Josep Manel Ricart, el degà de la facultat de Química, Dr. Joan Igual, el president de l’associació empresarial química de Tarragona (AEQT), el Sr. Joan Pedrerol i un representant de l’Ajuntament de Tarragona.

El principal objectiu d'aquesta actuació és presentar una exposició divulgativa per commemorar el 40è Aniversari dels estudis de Química a Tarragona que es van iniciar el curs 1971-1972 en l'antic edifici de La Sallede Tarragona (on ara s’inaugura l’exposició)com una extensió de la Universitat de Barcelona a les comarques tarragonines.

Així, amb aquesta exposició es pretén donar a conèixer al públic en general com s'han desenvolupat i han evolucionat els estudis de química a Tarragona els darrers 40 anys a través de 14 panells explicatius on es mostren estadístiques sobre l’evolució en el nombre de llicenciats, doctors, mobilitat d’estudiants, productivitat científica (articles, patents, nombre de projectes públics i privats), relació amb les empreses, amb els centres de secundària, fotografies de com han anat canviant les instal·lacions científiques, el personal des dels inicis de la facultat fins a l'actualitat.

L’exposició romandrà al CRAI del Campus Sescelades fins al 31 de gener.