Campus Científics d'Estiu 2012

03/07/12 - Alumnes

El Campus d'Excel·lència Internacional Catalunya Sud (CEICS), promogut per la Universitat Rovira i Virgili (URV), participa aquest any en la segona edició dels Campus Científics d'Estiu, un programa impulsat pel Ministeri d'Educació i la FECYT que està dirigit als estudiants de 4t d'ESO i 1r de Batxillerat matriculats en centres escolars espanyols, que han demostrat habilitats especials en l'àmbit científic. Els tallers es realitzaran durant aquest mes de juliol a Tarragona amb l'objectiu de facilitar als estudiants una experiència d'aproximació a la ciència, la tecnologia i la innovació. Uns 120 alumnes prendran part d'activitats científiques dissenyades específicament per a aquest programa, que seran dirigides per professors universitaris i d'ensenyament secundari. Viuran en un entorn universitari i d'investigació amb estudiants de diferents comunitats autònomes.
Els tallers que es proposen estan vinculats a algunes de les àrees prioritàries d'investigació del CEICS. Per a aquesta edició s'han organitzat els següents:

• H2 Creative Junior. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química (ETSEQ-URV)
  • Química per un món més sostenible. Facultat de Química (URV)
  • Com preparar un fàrmac?. Institut Català d'Investigació Química (ICIQ)
  • TIC TAC Robot. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria / Departament d'Enginyeria Electrònica, Elèctrica i Automàtica

El Campus Científic s'organitza en quatre torns d'una setmana cadascun i durant la seva estada, els estudiants seleccionats per la FECYT podran participar en un dels quatre tallers proposats. A més, s'han preparat activitats esportives, culturals i lúdiques a Tarragona i el seu entorn.

Per a més informació visiteu la pàgina següent: http://www.ceics.eu/campuscientifico2012/ca_index.html