El Dr. Josep M. Poblet ha estat guardonat amb el Premi RSEQ 2012

03/05/12 - Institució

El professor Josep Maria Poblet, Catedràtic de Química Física del Departament de Química Física i Inorgànica, del que n’és director des de setembre de 2011, ha rebut el premi d’investigació 2012 de la Real Sociedad Española de Química (RSEQ) en l’àrea de Química Física. El Dr. Poblet que s’interessa en l’estudi computacional de nanoestructures de metalls de transició, ha dirigit o codirigit 10 tesis doctorals, ha publicat més de 160 articles i manté col·laboracions estables amb grups d’Europa, Estats Units i Àsia. Una bona part de la seva recerca s’ha publicat en revistes d’alt nivell científic com NatureChemistry, AngewandteChemie, Journal of the American ChemicalSociety, Chemical Communications, etc. (http://argo.urv.es/w3qf/)

Veure notícia