Universitat dels nens i les nenes de Catalunya

08/03/12 - Institució

El dia 8 de març va visitar la Facultat un grup de nens i nenes de 5è curs de primària, dins de les activitats de la Universitat dels Nens i les Nenes de Catalunya (UdN².cat), coordinades a la URV per membres i monitors del programa APQUA.

La UdN².cat és un programa que promou i organitza l’Associació Catalana d’Universitats Públiques (ACUP), i que pretén apropar la universitat, la ciència i la cultura als nens i les nenes de l’educació primària, així com a les escoles i les famílies. Es tracta d’una experiència totalment inèdita a Catalunya i a tot l'Estat.

A través de la UdN².cat, els infants, les escoles i les famílies poden conèixer de primera mà què és la universitat i què fan els científics i acadèmics. Facilita activitats i espais pel treball conjunt entre les escoles d’educació primària, les universitats, els i les mestres i les famílies en contacte amb la ciència, la tecnologia i la cultura en general.

El grup, de 50 nens i nenes, que ens van visitar provenia de l’Escola Sant Julià de L’Arboç. Durant una hora, i acompanyats/des pels responsables dels ensenyaments de Química i Bioquímica, van poder visitar diferents laboratoris de docència i recerca de la Facultat.

Notícia URV