Exposició Biblioteca Sescelades "Química: la nostra vida, el nostre futur".

07/03/11 - Institució

Amb motiu de l'Any Internacional de la Química, des de la Biblioteca del campus Sescelades i en col·laboració amb la Facultat de Química, hem organitzat l'exposició "Química: la nostra vida, el nostre futur" que esperem sigui del vostre interès.

L'acte inaugural tindrà lloc el proper dilluns, 7 de març a les 13:00 h i comptarà amb la presència de l'adjunta a la Cap de Recursos per l'Aprenentatge i Investigació, Sra. Esperança Manera, i el degà de la Facultat de Química, Dr. Joan Igual que faran un petit parlament. En acabar, es servirà una copa de cava per gentilesa de la Facultat d'Enologia. L'objectiu de la mostra, que podeu visitar al vestíbul de la Biblioteca, és donar a conèixer la vessant més divulgativa i lúdica del fons sobre Química del SBID (Servei de Biblioteca i Documentació). A l'exposició podreu trobar una selecció de llibres, revistes, microfitxes, DVDs, etc. per fer experiments químics casolans, conèixer la relació de la química amb altres disciplines científiques, obres de divulgació per a tots els nivells, pel·lícules i llibres antics sobre la matèria. També podreu veure alguns dels aparells de laboratori que s'havien fet servir a la Facultat de Química en els seus inicis, als anys 70 del segle passat. A partir del mes de juliol l'exposició es traslladarà a l'entrada del CRAI (Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació) del Campus Catalunya.

Com és habitual a les nostres exposicions, disposarem d'una pàgina web on podreu visitar l'exposició virtual http://www.urv.cat/biblioteca/biblioteques/campus_sescelades/2011_quimica_intro.html