Olimpíada de Biologia de Catalunya 2018

03/02/18 - Institució

El passat dissabte 3 de febrer de 2018, 83 alumnes de 26 centres de secundària van participar en la prova teòrica de la seu de Tarragona de l'Olimpíada de Biologia de Catalunya (OBC) del 2018 (http://olimpiadadebiologia.cat/), organitzada a les Facultats de Química i Enologia. Els guanyadors en aquesta seu han estat: Francesc Xavier Capella Guardià, de l'Institut de l'Arboç, Guillem Sans Olivella, de l'Institut de l'Arboç i Marina López Ribes, de l'institut Andreu Nin del Vendrell.

L’Olimpíada de Biologia té l’objectiu d’estimular i implicar els estudiants de segon curs de batxillerat en la temàtica de la Biologia. L'olimpíada consisteix en una prova teòrica que es va fer de forma simultània a 5 universitats de Catalunya el 3 de febrer i una prova pràctica que se celebrarà el proper 7 de febrer a la Universitat de Barcelona en la que podran participar els 20 millors classificats de tota Catalunya de la prova teòrica. Els resultats dels guanyadors i finalistes, així com el lliurament de premis d'aquesta edició, es notificaran en un acte solemne el 16 de febrer a les 19 hores a la seu de l'lnstitut d'Estudis Catalans (carrer del Carme, 47 de Barcelona).

Fotografia dels alumnes amb la primera i segona millor puntuació