Inauguració oficial del curs acadèmic 2017-2018 a la Facultat de Química i festivitat de Sant Albert Magne

15/11/17 - Institució

El 15 de novembre de 2017 a les 12 h, a les aules 101-102, va tenir lloc l’acte d’inauguració oficial del curs acadèmic 2017-2018 a la Facultat de Química coincidint amb la festivitat de Sant Albert Magne. La lliçó inaugural va portar per títol “Estances sagrades: els laboratoris vistos des dels llibres i l’art” i va anar a càrrec del Dr. Santiago Álvarez, catedràtic de Química Inorgànica de la Universitat de Barcelona.

Durant l’acte es va lliurar el premi a l’estudiant amb millor nota d’accés al Grau de Bioquímica i Biologia Molecular (Ylènia Avivar Sàez), al Grau de Química (Thiago Gilmartin) i al doble títol de Grau de Biotecnologia/Bioquimica i Biologia Molecular (Oriol Ruiz Isant), patrocinat per l’editorial Pearson.

La Societat Catalana de Química va lliurar també un reconeixement a l’estudiant que va obtenir millor nota al Treball de Fi de Grau de Química del curs 2016-2017. El premi ex-aequo va ser per als alumnes Raül Lleberia Gómez i Carles Sunyol Ocón.

Per últim, es van lliurar els reconeixements al PAS i PDI que ha complert 25 anys de dedicació a la Facultat de Química o que s’ha jubilat el curs 2016-17. En finalitzar l’acte hi va haver una actuació de la colla castellera dels Pataquers de la URV.

Un moment de l'acte d'inauguració

El conferenciant Santiago Álvarez

Els tres alumnes amb millor nota d'accés als graus

El premi ex-aequo als dos millors TFG del grau de Química