Inauguració del Màster en Genètica, Física i Química Forense 2017-2018

17/10/17 - Institució

El dia 16 d’octubre de 2017 a les 17.00 h al Paranimf de la URV ha tingut lloc l’acte d’inauguració oficial del Màster en Genètica, Física i Química Forense 2017-2018, que va ser presidit pel rector de la URV.

La conferència inaugural amb el títol “Estructura i Organització dels laboratoris forenses a la Policia Científica” ha anat a càrrec del Sr. Daniel Martínez Ortega, Inspector Sotscap de la Divisió de Policia Científica del Cos de Mossos d'Esquadra, Generalitat de Catalunya.

Durant el transcurs de l’acte s'ha lliurat un reconeixement a les entitats col·laboradores amb el màster: la Divisió de Policia Científica i Divisió de Trànsit del Cos de Mossos d’Esquadra, l’Institut de Medicina Legal i Ciències Forenses de Catalunya i el Instituto Nacional de Toxicología y Ciencias Forenses.

Notícia de la URV Digital

La inauguració oficial del màster Els reconeixements per a les entitats col·laboradores
El conferenciant, el Sr. Daniel Martínez El Sr. Martínez recollint el reconeixement per a la Divisió de la Policia Científica dels Cos de Mossos d’Esquadra
El Sr. Francisco Cermeron de la Divisió de Trànsit del Cos de Mossos d’Esquadra La Dra. Aina M. Estarellas de l’Institut de Medicina Legal i Ciències Forenses de Catalunya