Novetats matrícula graus de la FQ per alumnes de 2n a 4t curs

12/07/2017 - Alumnes

Novetats de la matrícula dels graus de la Facultat de Química per alumnes de 2n a 4t curs

El curs 2017-18 s’introdueixen novetats en assignatures dels graus de Química (GQUI) i de Bioquímica i Biologia Molecular (GBQBM) que afecten els estudiants que no són de nous accés.

Novetats del GQUI

• 1r curs. Química General (antiga: 12 ECTS, anual) es divideix en Química I (6 ECTS, 1r quad.) i Química II (6 ECTS, 2n quad.)
  • 3r curs.

Laboratori de Química Orgànica (antiga: 6 ECTS, anual) es divideix en Laboratori de Química Orgànica (3 ECTS, 1r quad.) i Laboratori de Química Orgànica Avançada (3 ECTS, 2n quad.)

Determinació Estructural i Síntesi Orgànica (antiga: 9 ECTS, anual), es divideix en Síntesi Orgànica (4,5 ECTS, 1r quad.) i Determinació Estructural de Compostos Orgànics (4,5 ECTS, 2n quad.)

Tècniques Analítiques Avançades (antiga: 9 ECTS, anual) es divideix en Tècniques de Separació (5 ECTS, 1r quad.) i Quimiometria (4 ECTS, 2n quad

Les assignatures antigues ja no s’ofereixen.

• 4t curs. S’ofereix novament l’assignatura optativa (4rt curs) Modelització Molecular (3 ECTS, 1r quad).

Assignatura Ciutadania:

A partir del curs vinent, els alumnes que no hagin realitzat encara cap activitat relacionada amb Ciutadania, la matricularan per la via normal en arribar a 3er. Abans, però, podran inscriure’s i realitzar activitats oferides per la FQ. L’any que matriculin Ciutadania hauran de completar les tres activitats necessàries per a superar-la.

Els alumnes que ja tenen activitats realitzades a dia d’avui, podran acabar les activitats que els hi resten per arribar als 3 ECTS i després procedir al reconeixement a la secretaria del campus.

Trobareu més informació a l’ ”Espai Comunicació FQ” de Moodle.

Novetats del GBQBM

• 4t curs. Les assignatures optatives Aliments Funcionals i Ingredients Bioactius (antiga: 3 ECTS, 1r quad.) i Dietes i Nutrició (antiga: 3 ECTS, 1r quad.) s’unifiquen en Alimentació Funcional i Personalitzada (6 ECTS, 1r quad.).

Les assignatures antigues ja no s’ofereixen.