30/06/17 - Institució

El divendres dia 30 de juny a les 18.00 h a l’AULA MAGNA DE LA FACULTAT DE CIÈNCIES DE L'EDUCACIÓ I PSICOLOGIA va tenir lloc l'Acte de graduació de les promocions 2013-2017 de graduats en Bioquímica i Biologia Molecular i en Química de la Facultat de Química. Aquestes promocions van ser apadrinades pel CONSORCI D’AIGÜES DE TARRAGONA.

Els alumnes van rebre un diploma, una banda i un pin de la Facultat de mans dels membres de la mesa: el rector de la Universitat Rovira i Virgili, la degana de la Facultat de Química i el padrí de les promocions, el Sr. Albert Abelló Hierro, que és el president del Consorci d'Aigües de Tarragona. Durant el desenvolupament de l'acte dos alumnes de cadascun dels graus van fer un parlament.

L’acte va continuar al Pati dels Garrofers, on es va descobrir una placa commemorativa al costat del jardí plantat per a l'ocasió.

L'inici de l'acte

El públic assistent

El descobriment de la placa commemorativa

Els graduats i graduades de la promoció 2013-2017