Lliurament de premis del I Concurs de microrelats científics de la URV

23/05/17 - Institució

El dimarts 23 de maig de 2017 a les 18h a la Sala de Graus del Campus Catalunya va tenir lloc l’acte de lliurament de premis del I Concurs de microrelats científics de la Universitat Rovira i Virgili. Aquest concurs ha estat organitzat, en motiu de la commemoració dels 25 anys de la Universitat Rovira i Virgili, per la Facultat de Química de la URV en col·laboració amb la Càtedra Internacional URV/Repsol d’Excel·lència en Comunicació i la Unitat de Comunicació de la Ciència (ComCiència) de la Universitat Rovira i Virgili. Aquesta convocatòria té per objectiu la promoció de la divulgació científica entre tota la comunitat universitària de la URV.

L’esdeveniment va comptar amb la presència del Dr. Josep Perelló (UB), físic i comunicador científic especialitzat en l’àmbit de la ciència ciutadana. El seu interès en acostar la ciència a la població el va portar a fundar el grup de recerca OpenSystems a la mateixa Universitat de Barcelona, del qual en va parlar durant la seva conferència. Tot seguit, es va realitzar l’entrega de premis del concurs i l’acte es va tancar amb un pica-pica per tots els assistents.

Els guardonats van ser:

- Premi del jurat: Genís Oña Esteve