LA FACULTAT DE QUÍMICA OFEREIX 20 PLACES DE NOU ACCÉS PER ESTUDIAR EL GRAU DE QUÍMICA EN ANGLÈS

02/05/17 - Alumnes

Cada cop és més gran la demanda de professionals de la Química amb un alt nivell d’anglès, tant per a la seva incorporació a empreses químiques, moltes de les quals són multinacionals, com per al desenvolupament d’una carrera investigadora on l’anglès és l’idioma de referència. La Facultat de Química de la URV porta més de 45 anys formant Químics. Recentment, el Grau de Química de la URV ha estat reconegut amb el segell d’acreditació excel·lent, i és l’únic que ha assolit aquesta màxima qualificació a tota Catalunya. Tots aquests factors ens han portat a oferir per al curs 2017-2018 20 places de nou accés (de les 80 places totals) per cursar tot el Grau de Química en anglès (assignatures teòriques, problemes i pràctiques de laboratori). No hi ha cap altra Universitat a Catalunya o Espanya que ofereixi el Grau de Química totalment en anglès.

Per tal d’accedir a aquestes places en anglès, cal tenir un nivell d’anglès B1 com a mínim, encara que és altament recomanable tenir un nivell B2 per a un millor seguiment de les classes. A l’hora de realitzar la preinscripció, cal escollir el Grau de Química de la Universitat Rovira i Virgili. No hi ha una preinscripció a banda per al grup en anglès. Un cop els estudiants hagin estat assignats al Grau de Química de la URV, aquells que vulguin cursar-lo en anglès faran una sol·licitud aportant el certificat d’anglès que tinguin. Les places s’assignaran tenint en compte la nota de tall i el nivell d’anglès. El pla d’estudis, els continguts i l’avaluació seran exactament iguals als del grup en català, però realitzat tot en anglès. Els horaris de les assignatures seran majoritàriament de matí. El preu del Grau de Química en anglès és igual al preu del Grau de Química en català.

Si estàs interessat/da o tens algun dubte, sol·licita més informació al responsable de l’ensenyament de Química, Dr. Xavier López, responsable.quim@urv.cat