17/02/17 - Institució

El Grau en Química i el Grau en Bioquímica i Biologia Molecular han estat reconeguts per AQU amb el segell d’acreditació EXCEL·LENT.

El Grau en Química de la URV és l’únic que ha estat reconegut amb segell d’acreditació EXCEL·LENT a tota Catalunya, un cop acreditat a totes les Universitats catalanes que l’imparteixen.

Fins al moment, el Grau en Bioquímica i Biologia Molecular de la URV és l’únic grau en bioquímica que ha estat reconegut amb segell d’acreditació EXCEL·LENT a tota Catalunya.

El segell d’acreditació EXCEL·LENT s’aconsegueix quan la majoria de criteris d’acreditació s’assoleixen amb qualitat, i en conseqüència, s’identifiquen nombroses bones pràctiques que excedeixen del nivell mínim requerit.

L’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) ha impulsat i consolidat un sistema de garantia externa de la qualitat dels ensenyaments que s’imparteixen a Catalunya reconegut internacionalment. AQU Catalunya està inclosa en el registre europeu EQAR. Això permet, que les avaluacions de les titulacions que fa l’agència puguin ser reconegudes per autoritats internacionals, cosa que facilita la mobilitat i la cooperació acadèmica de les universitats catalanes, tal com Europa estableix en l’objectiu 2020.