17/02/17 - Institució

El Màster en Síntesi, Catàlisi i Disseny Molecular ha estat reconegut per AQU amb el segell d’acreditació EXCEL·LENT.

El segell d’acreditació EXCEL·LENT s’aconsegueix quan la majoria de criteris d’acreditació s’assoleixen amb qualitat, i en conseqüència, s’identifiquen nombroses bones pràctiques que excedeixen del nivell mínim requerit.

L’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) ha impulsat i consolidat un sistema de garantia externa de la qualitat dels ensenyaments que s’imparteixen a Catalunya reconegut internacionalment. AQU Catalunya està inclosa en el registre europeu EQAR. Això permet, que les avaluacions de les titulacions que fa l’agència puguin ser reconegudes per autoritats internacionals, cosa que facilita la mobilitat i la cooperació acadèmica de les universitats catalanes, tal com Europa estableix en l’objectiu 2020.