El Màster en Nutrició i Metabolisme ha estat reconegut per AQU amb el segell d’acreditació FAVORABLE assolint amb Qualitat 4 dels 6 estàndards avaluats.

17/02/17 - Institució

El Màster en Nutrició i Metabolisme ha estat reconegut per AQU amb el segell d’acreditació FAVORABLE. Cal destacar que dels 6 estàndards que s’avaluen en l’acreditació, 4 han assolit el nivell amb Qualitat.

L’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) ha impulsat i consolidat un sistema de garantia externa de la qualitat dels ensenyaments que s’imparteixen a Catalunya reconegut internacionalment. AQU Catalunya està inclosa en el registre europeu EQAR. Això permet, que les avaluacions de les titulacions que fa l’agència puguin ser reconegudes per autoritats internacionals, cosa que facilita la mobilitat i la cooperació acadèmica de les universitats catalanes, tal com Europa estableix en l’objectiu 2020.