Olimpíada de Biologia de Catalunya 2017

04/02/17 - Institució

El passat dissabte 4 de febrer de 2017, 68 alumnes de 21 centres de secundària van participar en la prova teòrica de la seu de Tarragona de l'Olimpíada de Biologia de Catalunya (OBC) del 2017 (http://olimpiadadebiologia.cat/), organitzada a les Facultats de Química i Enologia. Els guanyadors en aquesta seu han estat: Marina Zafrilla de l'Institut de l'Arboç, Jaume Boada de l'institut Jaume Huguet de Valls i Arnau Dols, de l'institut Antoni de Martí i Franquès de Tarragona.

L’Olimpíada de Biologia té l’objectiu d’estimular i implicar els estudiants de segon curs de batxillerat en la Biologia. Les proves consisteixen en una prova teòrica (celebrada el 4 de febrer) i en una prova pràctica que se celebrarà el proper 8 de febrer, en la que podran participar els 20 millors classificats de tota Catalunya. Els resultats dels guanyadors i finalistes, així com el lliurament de premis d'aquesta edició de la OBC, es notificaran en un acte solemne el 17 de febrer a les 19 hores a la seu de l'lnstitut d'Estudis Catalans (carrer del Carme, 47 de Barcelona).