Del 4 al 13 de desembre. Exposició pública de l’autoinforme d’acreditació de les titulacions de la Facultat de Química

04/12/15 - Alumnes

La Facultat de Química està en període d’acreditació de les seves titulacions. És preceptiu que l’autoinforme d’acreditació estigui disponible de manera pública per tal que els diferents agents d’interès (estudiants, professors, PAS, empreses, col·laboradors, societat en general) puguin aportar les seves impressions/comentaris en un període de 10 dies que s’inicia avui i que finalitzarà el proper 13 de desembre.

Trobareu el document a la web /facultat/garantiaqualitat.html dins de l’apartat “Informes de seguiment”.

Podeu aportar-nos les vostres impressions, propostes de modificacions i comentaris enviant un correu electrònic a la tècnica de qualitat docent de la Facultat de Química, Virginia Mora (virginia.mora@urv.cat)