Acte d'inauguració del curs acadèmic 2012-13 a la Facultat de Química

15/11/12 - Institució

Veure targetó de l'acte

El proper dijous 15 de novembre, festivitat de Sant Albert Magne, tindrà lloc la inauguració oficial del curs 2012-2013 a la Facultat de Química que a la vegada constitueix un dels actes inclosos en la commemoració del 40è Aniversari de l'inici dels estudis de Química a Tarragona. L'acte tindrà lloc a les 12.00 h a les aules 101 i 102 de la Facultat.

La lliçó inaugural, que porta per títol "Cómo crear empresas desde la Facultad de Química", anirà a càrrec del Dr. Agustín Costa García, catedràtic de Química Analítica de la Universidad de Oviedo.

Durant el transcurs de l'acte acadèmic es lliurarà el premi als estudiants amb millor nota d'accés que han iniciat estudis a la Facultat de Química el curs 2012-2013. Així mateix, es lliurarà un reconeixement al personal de la Facultat amb una dedicació de 25 anys.

El Dr. Agustín Costa, conferenciant

Veure notícia publicada al Diari de Tarragona