Informació per als estudiants de nou ingrés a la Facultat de Química

Alumnes  -

BENVINGUTS I BENVINGUDES A LA FACULTAT DE QUÍMICA (FQ)!

Com a nou estudiant de grau de la FQ, et facilitem informació important de cara a l'inici del curs 2019-20:

• ABANS DE L'INICI DE CURS

Juliol

INFORMACIÓ SOBRE L'INICI DE CURS

El mes de juliol s'inicia la matrícula del curs 2019-20 i des de la Secretaria de Gestió Acadèmica de Campus se t'enviarà informació específica però pots consultar la informació general a la següent adreça web:

Per a qualsevol dubte o aclariment pots adreçar-te a la Secretaria de Gestió Acadèmica del Campus Sescelades secretaria.scs(ELIMINAR)@urv.cat

Per altra banda, el dimarts 30 de juliol a les 11h, es farà una sessió informativa a la Sala de Graus de la Facultat de Química (planta baixa de l'edifici principal), on s'explicaran les activitats relacionades amb l'inici de curs (Jornada d'Iniciació a la Vida Universitària, Cursos zero, etc...) i es podran consultar els dubtes que tingueu. Aquesta sessió informativa va dirigida als estudiants de nou accés dels graus següents:

Grau de Química

Grau de Química (anglès)

Grau de Bioquímica i Biologia Molecular

Doble titulació de Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular

Setembre

JORNADA D'ACOLLIDA (JORNADA D'INICIACIÓ A LA VIDA UNIVERSITÀRIA)

El dia 6 de setembre es realitzarà la jornada d'acollida a la FQ o Jornada d'Iniciació a la Vida Universitària. Entre altres sessions, a la tarda tindrà lloc la presentació del Programa de Seguretat als laboratoris de docència (assistència obligatòria). Consulta el programa complet de la Jornada.

CURSOS ZERO

Del 9 al 20 de setembre es realitzaran els Cursos Zero de Química, Física i Matemàtiques a la FQ. Aquests cursos estan pensat per a que repassis conceptes ja donats a Batxillerat però que potser necessites reforçar. Són gratuïts i opcionals, tot i que molt recomanables si no has cursat alguna de les assignatures següents a Batxillerat: Física, Química o Matemàtiques.

Es duran a terme a les aules 001 (grup A) i 003 (grup B) de l'aulari de la FQ. Se t'informarà degudament a principis de setembre de a quin grup has estat assignat i quina és la recomanació d'assignatures a realitzar segons les teves qualificacions a les PAU.

Podeu consultar aquí els horaris dels cursos.

• CURS 2019-20

CALENDARI ACADÈMIC, HORARIS DE CLASSE I CALENDARIS D'EXÀMENS

El dimarts, dia 24 de setembre, s'iniciaran les classes de les assignatures del teu grau.

A la web de la FQ trobaràs tota la informació del calendari acadèmic 2019-20, els horaris de classe i els calendaris d'exàmens del teu ensenyament (grau de Química, grau de Bioquímica i Biologia Molecular, grau de Química en anglès i Doble grau de Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular). També veuràs quan es realitzen els torns de pràctiques de laboratori. Et recomanem que revisis la informació tot just abans de l'inici de les classes, ja que hi poden haver variacions puntuals de darrera hora.

Per a qualsevol dubte o aclariment, et pots adreçar a:

l'Oficina de Suport al Deganat deganat.fq(ELIMINAR)@urv.cat

o bé al responsable del teu grau

montserrat.pinent(ELIMINAR)@urv.cat per al Grau de Bioquímica i Biologia Molecular i el doble títol de Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular),

javier.lopez(ELIMINAR)@urv.cat per al Grau de Química.

ASSIGNACIÓ DE PROFESSOR TUTOR

El tutor és la persona que et permet disposar d'un suport continuat, per tal de donar resposta als problemes i necessitats relacionats amb la vida universitària. Cada estudiant disposa d'un tutor des que comença fins que acaba la carrera.

Pots trobar més informació de les tutories a: /ca/informacio-per-a/estudiants/tutories/

Aproximadament a principis d'octubre sabràs qui és el teu tutor/a i disposaràs al Campus Virtual de l'espai "Tutoria Acadèmica" per interactuar amb ell/a. Per qualsevol dubte contacta amb el coordinador del Pla d'Acció Tutorial, joanjosep.carvajal(ELIMINAR)@urv.cat.

Les dades de contacte del teu tutor les trobaràs a la web del seu departament:

Departament de Química Analítica i Química Orgànica: http://www.qaqo.urv.cat/ca/departament/directori/

Departament de Química Física Inorgànica: http://www.quimica.urv.es/~w3qfi/antaviana/directori.php?idioma=cat%22

Departament de Bioquímica i Biotecnologia: http://www.bioquimica.urv.cat/ca/departament/directori/professorat-temps-complet/