Altres notícies

Tauler d'anuncis

Inscripció a les XII Jornades sobre Química Verda / Enrolment to XII Green Chemistry Working Sessions

Alumnes  -

Aquesta activitat va adreçada als estudiants de 2n, 3r i 4t curs dels graus de la Facultat de Química. QUEDEN EXCLOSOS ELS ESTUDIANTS DE 1r CURS

Les Jornades sobre Química Verda arriben a la seva 12a edició. Enguany el seu lema és Elements químics en risc. Les Jornades es desenvoluparan durant els dies 8, 9 i 30 d’abril de 2019 a la Facultat de Química. Amb aquesta activitat els alumnes dels graus podran reconèixer 1 ECTS de les assignatures CIUTADANIA i SEMINARIS INTERDISCIPLINARIS.

Veure el TRÍPTIC amb el programa de les Jornades sobre Química Verda.

Veure els requisits d'AVALUACIÓ.

INFORMACIÓ SOBRE LA INSCRIPCIÓ

Inscripció per als alumnes del grau de Bioquímica i Biologia Molecular i del doble grau de Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular

Codi de l'activitat: 313022

Places ofertades: 10 (entre els dos ensenyaments)

Preu: 30 €

IMPORTANT: es consideraran inscrites a l'activitat les primeres persones que enviïn per correu electrònic (deganat.fq(ELIMINAR)@urv.cat) la còpia del resguard de la matrícula via web a les Jornades + la còpia del pagament bancari, fins a exhaurir les places. La matrícula no es considerarà realitzada sense l'enviament del comprovant del pagament.

Inscripció per als alumnes del grau de Química

- Via reconeixement. INSCRIPCIÓ VIA WEB (del 25 al 29 de març, ambdós inclosos) des de l'enllaç  https://wis.si.urv.es/activitats_AUR/ConCreLliure/Pre-Inscripcio.asp

Codi de l'activitat: 413066

Places ofertades: 20

Preu: 30 €

IMPORTANT: es consideraran inscrites a l'activitat les primeres persones que enviïn per correu electrònic (deganat.fq(ELIMINAR)@urv.cat) la còpia del resguard de la matrícula via web a les Jornades + la còpia del pagament bancari. La matrícula no es considerarà realitzada sense l'enviament del comprovant del pagament.

- Via Moodle

- Alumnes matriculats de Ciutadania (curs 2018-19). S'hauran d'inscriure al curs a l'espai Moodle de l'assignatura i, per tant, no han de realitzar la inscripció via web. Consulta oberta fins el 29 de març, inclòs. Per aquesta via s'han reservat 30 places.

- Alumnes encara no matriculats a Ciutadania, però que volen que se'ls hi guardi la nota de les JQV per a una propera matrícula. S'han d'inscriure enviant un correu a mariacinta.pujol(ELIMINAR)@urv.cat, sense pagament (del 23 al 29 de març). Per aquesta via s'han reservat unes 30 places.

ENROLMENT INFORMATION

Students enrolled in Citizenship (course 2018-19)

They must register for the course in the Moodle space of the subject and, therefore, they do not have to register via the web. Consult open until March 29, included.

Students not yet enrolled in Citizenship, but who want to be kept up the GCS's note for a next enrolment

They must register by sending an e-mail to mariacinta.pujol(ELIMINAR)@urv.cat, without payment (from March 23 to 29).

See the TRIPTIC of the working sessions and the EVALUATION instructions.

Pujar