Altres notícies

Tauler d'anuncis

VIII Concurs de cristal·lització a l'escola

Institució  -

Les universitats de Barcelona, Autònoma de Barcelona i Rovira i Virgili organitzen conjuntament el VIII Concurs de Cristal·lització a les escoles a Catalunya. En aquest projecte de divulgació científica, els professors de secundària reben una formació en cristal·lografia a les universitats i després traslladen la seva experiència a l'aula perquè els estudiants de segon cicle d'ESO i primer de batxillerat aprenguin a crear cristalls. Amb els cristalls obtinguts pels alumnes, s'organitza una jornada amb format de congrés científic en què s'exposen els cristalls treballats i se n'escullen els guanyadors. Aquesta jornada final es farà un divendres a concretar de la segona quinzena de maig de 2019.