Lliurament del XX Premi de recerca en Química a Tarragona

Institució  -

L'acte de lliurament del XX PREMI DE RECERCA EN QUÍMICA A TARRAGONA tindrà lloc el dia 16 de novembre a les 17.30 h, a l'Aula Magna del Campus Catalunya de la URV (Av. Catalunya, 35, Tarragona). El premi està patrocinat per l'Associació Empresarial Química de Tarragona (AEQT) i organitzat per la Facultat de Química.

Durant l'acte es realitzarà l'espectacle "Los Monólogos Científicos más gamberros. Big Van Ciencia", a càrrec de la companyia Big Van Ciencia. Des del 2013, Big Van Ciencia explica la ciència més puntera d'una forma assequible i divertida. Ho fa humanitzant la ciència a través del joc, per tractar no només contingut científic, sinó també igualtat de gènere, reptes a què s'enfronta la ciència o pensament crític per a la construcció d'una societat basada en el coneixement. La companyia ha estat considerada com una de les 100 millors innovacions educatives del món per la Fundación Telefónica i col·labora amb els majors exponents en divulgació científica com FECYT, British Council, Fundació La Caixa, Fundació Telefónica, TED, REDPOP, Naukas, H2020 i UNESCO.

Aquesta activitat està pensada per a estudiants a partir de 3r d'ESO i per al públic en general.