Inauguració oficial del curs 2018-19 a la Facultat de Química

Institució  -

L'acte d'inauguració oficial del curs 2018-2019 a la Facultat de Química i festivitat de Sant Albert Magne del dia 15 de novembre començarà a les 12.00h a les aules 101 i 102 de la Facultat de Química (Campus Sescelades, C/Marcel·lí Domingo nº 1).

La lliçó inaugural, que porta per títol "Micro y nanotecnologías analíticas de vanguardia en los ámbitos del diagnóstico clínico y de la seguridad alimentaria", anirà a càrrec del Dr. Alberto Escarpa, Catedràtic de Quimica Analítica de la Universidad de Alcalá. La conferència abordarà el disseny i desenvolupament de plataformes (bio) - sensòriques ultra miniaturitzades basades en les tecnologies "lab-on-a-chip" i en micromotors catalítics artificials emprant nanomaterials de baixa dimensionalitat com ara nanopartícules i nanofils metàl·lics, nanotubs de carboni i grafè.

Durant el transcurs de l'acte es lliurarà el premi als alumnes amb millor nota d'accés que han iniciat estudis a la Facultat de Química el curs 2018-19, amb el patrocini de les editorials Pearson, Reverté i Omega. També es lliurarà el premi de la Societat Catalana de Química a l'estudiant amb millor nota al TFG de Química curs 2017-18 i el premi de la Sociedad Española de Bioquímica y Biología Molecular a l'estudiant amb millor nota al TFG de Bioquímica i Biologia Molecular curs 2017-18

Per últim, es reconeixerà al PAS i PDI que ha complert 25 anys de dedicació a la Facultat o que s'hagi jubilat el curs 2017-2018.

Aquest dia hi haurà activitat acadèmica fins a les 12 h, a partir d'aquell moment quedarà suspesa per tal d'afavorir la participació als diferents actes.