Inauguració del curs acadèmic 2019-2020 a la Facultat de Química i festivitat de Sant Albert

Aules 101 i 102 de la Facultat de Química. Planta 1 de l'edifici N1, Facultat de Química

L’acte tindrà lloc a les 12 h i començarà amb la lliçó inaugural: "La tabla periódica y el arte", que anirà a càrrec de la Dra. Mª del Rosario Blanc García, professora titular del Departament de Química Analítica de la Universidad de Granada i de la Dra. Ana García Bueno, professora titular del Departament de Pintura de la Universidad de Granada.

A continuació es lliurarà el premi als alumnes amb millor nota d'accés que han iniciat estudis a la Facultat de Química el curs 2019-20, amb el patrocini de les editorials Pearson, Cengage i McGraw Hill.

També es lliurarà el premi de la Societat Catalana de Química a l'estudiant amb millor nota al TFG de Química curs 2018-19 i el premi de la Sociedad Española de Bioquímica y Biología Molecular a l'estudiant amb millor nota al TFG de Bioquímica i Biologia Molecular i del doble grau de Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular del curs 2018-19.

En finalitzar es lliurarà un reconeixement al personal que hagi fet 25 anys a la Facultat de Química i al PDI que s'hagi jubilat el curs 2018-2019. L’acte continuarà al hall que hi ha al costat de la Sala de Graus de la Facultat de Química, on es descobrirà el quadre "Homenatge als elements" de l'artista Eugènia Balcells (2009), el qual ha estat adquirit per la facultat amb motiu de la celebració de l'Any Internacional de la Taula Periòdica. I per finalitzar s'oferirà el tradicional aperitiu de Sant Albert i l'actuació de la colla castellera de la URV Els Pataquers al Pati dels Garrofers.