Activitats de la Nit Europea de la Recerca

Plaça Corsini, Tarragona

La URV s'afegeix aquest any i per segona vegada a l'organització d'activitats de la Nit Europea de la Recerca que, de manera simultània, es fa a més de 300 ciutats europees i que a Catalunya porta per lema "La recerca, l'element clau". Aquest any i junt amb els instituts de recerca del territori s'han organitzat activitats els dies 26, 27 i 28 de setembre que compten amb la participació de prop d'un centenar d'investigadors i investigadores de la URV i dels instituts de recerca del territori ICAC, ICIQ, IISPV i IPHES.

Divendres 27 de setembre des de les 16.30 h fins a les 21.30 h s'organitzen una trentena de tallers a la plaça Corsini de Tarragona. Les activitats són obertes a la participació de tothom. Les activitats organitzades per la Facultat de Química són: