Presentació del curs "La Indústria 4.0 Excel·lència Operacional i Eines LEAN 2019"

Sala de Graus de la Facultat de Química. Edifici N4. C/Marcel·lí Domingo, 1 - 43007 Tarragona

A les 19 h tindrà lloc la presentació del curs “La Indústria 4.0 Excel·lència Operacional i Eines LEAN 2019” a càrrec del coordinador acadèmic Borja Arrizabalaga.

El curs és semipresencial i va adreçat a empresaris de tots els àmbits interessats a millorar la competitivitat i eficiència de la seva empresa així com a professionals d'organitzacions i/o indústries que treballen mitjançant processos i que volen conèixer i preparar-se per als reptes tecnològics d'un futur immediat (2020-2025). Aquest curs també està dirigit a estudiants de darrer curs de Grau o estudiants de màster que vulguin conèixer de prop els canvis i reptes que es preveuen a la indústria en els propers anys.

Plana web del curs