Olimpíada de Biologia de Catalunya. Edició 2019

Aulari de la Facultat de Química (Edifici N1). C/ Marcel·lí Domingo, 1 - 43007 Tarragona

Quaranta-tres alumnes de tretze centres de secundària de les comarques tarragonines participaran en la prova teòrica de la seu de Tarragona de l’Olimpíada de Biologia de Catalunya (http://olimpiadadebiologia.cat/), organitzada a les Facultats de Química i Enologia per professors del Departament de Bioquímica i Biotecnologia de la Universitat Rovira i Virgili.

L'Olimpíada de Biologia té l'objectiu d'estimular i implicar els estudiants de segon curs de batxillerat en la temàtica de la Biologia. L'olimpíada consisteix en una prova teòrica que es fa de forma simultània a 5 universitats de Catalunya el proper 12 de febrer i una prova pràctica que se celebrarà el proper 6 de febrer a la Universitat Autònoma de Barcelona en la que podran participar els 20 millors classificats de tota Catalunya de la prova teòrica. Els resultats dels guanyadors i finalistes, així com el lliurament de premis d'aquesta edició, es notificaran en un acte solemne el 15 de febrer a les 19 hores a la seu de l'lnstitut d'Estudis Catalans (carrer del Carme, 47 de Barcelona).